7 września 2017

Ślubnie z puszkami

Witajcie.
Nie mogłam się doczekać, żeby pokazać wam tą ślubną  kartkę.
Nie wiem na ile zdjęcia oddadzą ja w pełnej krasie, ale na żywo było łał.

Wykonałam ją dla kolegi z pracy, który był świadkiem na weselu, a że z tego co mówił miał na tą okazję niebieski garnitur, to w podobnej kolorystyce postanowiłam zrobić mu kartkę. Chciałam na niej dodać jakiś mały męski akcent i padło na taką trochę męską tekturkę samochodu z puszkami dla Pana Młodego. Dla bilansu dla Panny Młodej dodałam delikatne wstążki oraz ażurowe dodatki. Do tego oczywiście kwiaty - głównie z foamiranu. Całość ma taki słodkawo motoryzacyjny klimat.






Praca wędruje na:


na blogu Flowers Handmade.


na blogu Art-Piaskownicy.


na blogu EkoDeco.


6 komentarzy:

  1. bardzo ładna kartka, dziękuje za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa praca, dziękuję za udział w wyzwaniu EKO-DECO. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka! Dziękuję za udział w pastelowym wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam Marta ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Autko jest świetne, super to wygląda :)
    dziękuję za udział w naszym wyzwaniu ArtPiaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kwiatuchy :) dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu FHB.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka:) Dziękuję za udział w wyzwaniu EKO-DECO:)

    OdpowiedzUsuń