25 sierpnia 2017

Urodzinowe Subaru

Przedstawiam wam taką oto motoryzacyjną kartkę z okazji 40 urodzin dla mężczyzny.

Jako iż jego marzeniem jest  podobno Subaru Forester był to mój punkt zaczepny do kartki. W sumie wiele nie myśląc stwierdziłam, że póki takie auto nie stoi u tego Pana w garażu, to niech postoi na jego półce w pokoju. Znalazłam parę pasujących do siebie grafik, wydrukowałam je, ponaklejałam warstwowo i wyszło mi takie cudeńko.

Na kartce dodałam trochę trybików z Crafty Moly i napis z i-Kropki.
Dodatkowo ze srebrnego papieru wycięłam numer 40 i ala felgę pod napis.
Faceci lubią takie chromowane bajery więc niech się też błyszczy ;)





Jako iż ostatecznie zostały mi dwie grafiki,
to w środku też mamy mały akcent Subaru:


Praca wędruje na:
na blogu Kartkowe ABC.


na blogu Studia Szok.


W wyzwaniu "No rules" nie ma nagrody rzeczowej,
ale jest sława, chwała i niczym nie skrępowana wolność tworzenia 
także bawmy się !

5 komentarzy:

  1. Świetnie wykonana praca! Super!:) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Studio SZOK! Pozdrawiam serdecznie Gosia ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowa! Dziękuję za udział w wyzwaniu w Kartkowe ABC :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa i pomysłowa :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa karteczka :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Studio SZOK. Pozdrawiam Iwona

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio SZOK:)

    OdpowiedzUsuń