24 sierpnia 2017

Miniaturowy albumik

Pierwszy raz postanowiłam zmierzyć się z albumem, co prawda w mini wersji, 
ale miał być to mały test na przyszłość, takie wyzwanie dla mnie. 

Moja przyjaciółka chciała coś w czym nowo upieczona mama będzie mogła zapisać najważniejsze wydarzenia głównie z pierwszego roku życia swojej córeczki. Początkowo miał to być zwykły ozdobiony notesik, ale że mi się nudziło, to postanowiłam jej zrobić albumik / książeczkę, gdzie będzie można zarówno coś wpisać jak i wkleić małe zdjęcia.

Cały album został opatrzony cytatami o dzieciach, po trochu dopasowanych do poszczególnych wydarzeń, aby obie dziewczyny miały fajną pamiątkę z tych dni.

Albumik ma zaledwie 10x10cm.












Praca wędruje na:
na blogu Przyda się.



na blogu Art-Piaskownica.


oraz

na blogu ArtJournaLove.

3 komentarze:

  1. Fajny albumik:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, ale niewielki! Fajny albumik wyszedł! Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny pomysł, a te cytaty - bajka!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu PRzyda-sie.pl

    OdpowiedzUsuń