31 maja 2017

Roczek z ciężarówką

Mam dla was pewną karteczkę, którą właśnie dziś oddałam i dosłownie przez to, że musiałam dokleić kieszonkę na pieniążki zapomniałam  i nie miałam kiedy cyknąć więcej fotek :D Niestety ledwo wróciłam z pracy, a zaraz miała wpaść Pani po karki i się nie wyrobiłam. Normalnie aż mi szkoda bo takie fajne cudeńko mi wyszło, ale muszę zostawić was w niedosycie.

Mam nadzieję, że przez to moje wyznaniowe zgłoszenie nie ucierpi za bardzo :P

Kolorystycznie miało być w odcieniach niebieskiego,
a na rozecie zostało umieszczone zdjęcie małego solenizanta.


W ramach obrony tym razem załączę 2 fotki od strony roboczej.

Ciekawymi elementami na kartce są elementy wykonane przy użyciu form sylikonowych, które wam gorąco polecam. W tym przypadku jest to słodki miś na kwiatku, którego widać po prawej stronie oraz małe serduszka w dwóch wariantach - w romby oraz w kształcie agrafek. Takie małe niby nic, a są to symbolicznie szczególne dodatki.


Dodatkowo jako iż tata małego Patryka jeździ na tirach mamy ciężarówkę z nr 1, bo karteczka jak widać została wykonana z okazji pierwszych urodzin. Preferowanymi elementami na kartce były też chorągiewki, a więc wykorzystałam je w mojej pracy.


Praca wędruje na:

na blogu Towarzystwa Dobrej Zabawy.

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam foremkowe gadżety na kartkach
    Dziękuję za udział wyzwaniu TDZ

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza pamiątka :) dziękuję za wspólną zabawę z TDZ

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna praca, dziękuję za udział w zabawie z TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza! Dziękuję za Twój udział w wyzwaniu TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Очень нежная открытка для малыша. Спасибо, что творите вместе с ТДЗ.
    С теплом, Елена.

    OdpowiedzUsuń