22 lutego 2017

Spokojnie w dorosłość

Przyszedł czas na exploding box wykonany z okazji 18 urodzin.

Miało być spokojnie, trochę kolorowo, ale po męsku. W tym celu wykorzystałam papiery z motywem desek malowanych w różnych kolorach. Połączyłam beże i szarości z jasnoniebieskimi kwiatami, na ściankach wykorzystałam papiery w odcieniu turkusu i zieleni. Całość została utrzymana w lekkim, spokojnym klimacie, mimo iż 18 urodziny ma się tylko raz. Ale jak większość z nas wie coś się kończy, coś zaczyna, a pudełeczko będzie na pewno fajną pamiątką. Miłego oglądania!


(wiem, wiem puściły mi półperełki, za słabo docisnęłam, potem dokleiłam)

Jak szaleć to szaleć i zwiedzać cały świat.


A wozić się najlepiej fajną furą.




 Wieczko i pudełeczko z zewnątrz:



Praca wędruje na:
na blogu 123 scrapuj ty.


na blogu Scrap And Me.


2 komentarze:

  1. Świetny boxik :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super box - dziękujemy za udział w wyzwnaiu 123 :D

    OdpowiedzUsuń