22 lutego 2017

Urodziny z PJ MASKS

Dzieci lubią to co kolorowe i się rusza, a więc czas na shaker boxy. 

Zrobienie tej kartki urodzinowej było dla mnie małym wyzwaniem, bo mama małego Jasia zażyczyła sobie karteczkę z postaciami z bajki Pidżamersi (ang. PJ MASKS), której w życiu nie widziałam na oczy. Jeszcze nie mam małych dzieci więc nie jestem na bieżąco w tematyce najnowszych hitów. Czyli pierwsze co zrobiłam, to oczywiście YouTube i pytanie, ale o co chodzi w tej bajce. No cóż nie powiem, żebym się wyedukowała po obejrzeniu 5 minut, ale chociaż byłam w temacie przemiany trójki dzieci co noc w postacie ratujące świat przed złem i przystąpiłam do dzieła. Każda z trzech głównych postaci została "zamknięta" przeze mnie w osobnych okienkach, kolorystycznie dobranych do strojów naszych tajemniczych bohaterów.

Ze względu na klimat bajki do środka trafiły gwiazdki, koraliki, mikro kuleczki oraz opalizujące cekiny. Wszystko kolorowe, ciekawe i zachęcające do sięgania po karteczkę, nie tylko w dniu urodzin, chociażby po to aby pobawić się ruszającymi elementami. Myślę, że sprawi małemu jubilatowi dużo uśmiechu i radości. Także wam powinna się spodobać, a więc nadlatują - przygotujcie się na ich przybycie.

Przed wami ekipa Pidżamersów:


Owlette & Catboy


Catboy & Gekko



Na koniec zaczarowany świat w jednym:


Praca wędruje na:




2 komentarze:

  1. Bardzo kolorowo i pozytywnie, Jaś z pewnością zachwycony :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu "Kraina Czarów" i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z tymi ozdobami w okienkach :) mój synek też lubi Pidżamersów

    OdpowiedzUsuń