30 listopada 2016

Gałązka z bombkami - zielona

Pierwsza seria bombkowych karteczek własnie ujrzała światło dzienne. Nazwałam je zieloną serią gdyż w planie mam jeszcze przynajmniej dwa kolorki, które mam zamiar użyć w kolejnych pracach w tym samym klimacie. Niekoniecznie będzie to tło, dlatego ciekawskich zapraszam do śledzenia bloga, a tajemnica zostanie rozwikłana.


Na wyzwania zgłasza dokładnie tą karteczkę:




Dwie pozostałe:



Praca wędruje na:

na blogu Kwiat Dolnośląski


na blogu sklepu Miszmasz papierowy.



3 komentarze:

  1. Śliczne, urokliwe i świąteczno-nastrojowe karteczki:) Och ja bym dodała ciut czerwonego, ale ja tak mam;)monochromatyczne mi nie wychodzą:)) Pozdrawiam serdecznie i w imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuje za udział w naszej zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I już się robi klimatycznie :) Bardzo ładne kartki. Dziękujemy za udział w wyzwani Kwiatu Dolnośląskiego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne karteczki, a jeszcze fajniejszy pomysł na bombki wycięte z wzorzystej tapety :) Dziękuję za udział w wzywaniu na blogu Kwiatu Dolnośląskiego i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń