1 października 2015

Na dobry początek

"Dzień dobry, cześć i czołem!
Pytacie skąd się wziąłem?!
Niniejszego bloga założyłam z niepohamowanej żądzy zaistnienie w świecie papierowych dzieł sztuki.
Od początku zakładałam, że będzie to stronka głównie do prezentacji moich prac, którymi postanowiłam podzielić się z wami, a może nawet was zainspirować.
Mam na imię Natalia.
NK3

Quillingiem zajmuję się już od dłuższego czasu. Łączę tą metodę tworzenia z papieru zazwyczaj ze scrapbookingiem, co bardzo fajnie się komponuje. Takie rękodzieło to moje hobby i chęć podzielenia się moimi umiejętnościami z innymi.
Wykonuję okazjonalnie kartki okolicznościowe dla znajomych, zarówno tych bliższych i dalszych, a niekiedy po prostu dla tych, którzy chcą sprawić przyjemność swoim bliskim.
Bo największa satysfakcja to uśmiech na twarzy osoby,która jest obdarowywana moimi papierowymi rękodziełami.
Życzę miłego oglądania.
Pozdrawiam!
NataliaK3